Ego-boost

Visst är det skönt när det händer?

I onsdags var jag på det danska spa:et
Skodsborg för "samtal och prövebehandling". Jag behöver lite extra jobb under sommaren. Det var så otroligt vackert och smakfullt och jag bara älskar hela Danmark! Underbar arkitektur och fantastiska små byar. Jag var helt såld! Och mitt besök hos personalansvarige föll mycket väl ut. Hon var fantastiskt nöjd med mina behandlingar (massage + ansiktsbehandling) så vi ska höras av mer och bestämma om detaljerna!!

Jag har redan lärt mig lite danska, iaf att uttala dem men kanske inte stava:
Hudpleije - hudvård
Damp - ånga
Rense - rengöring
Dypterense - djuprengöring

Ser verkligen framemot att lära mig mer!


Eller vad säger du?!
Postat av: Sophia

Håller tummarna för dig!

Det verkar jättemysigt där över, riktigt avslappnande miljö och , som du skriver, vacker arkitektur.

Stor lycka till kram

Postat av: Madde

Gud vad kul! stort grattis. Kul att jobba i ny miljö :)



Kramis

2010-05-14 @ 20:16:59

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback