Helbild

Nu påstår jag inte att detta är någon bra bild. Provar klänning inför SHR:s galamiddag om tre veckor.
Mannen är ju tillfälligt blind så jag fick prova självutlösaren!


Mmm härligt vit efter en lång vinter!
Någon som har en idé om vad jag kan ha över? Tips på kofta, sjal eller jacka?
Tänkte nog ha grå strumpbyxor och svarta pums till. Och en betydnade del BrunUtanSol :)


Bröllopsdagen 090609. Rund mage o rumpa :)


Hur vet man vad man bör väga? Jag är 1,62 cm.


Eller vad säger du?!
Postat av: Anneli

Skitsnygg klänning! Och oj, nog syns det skillnad, både på mage och ansikte.. :) Jag är impad över din beslutsamhet och engagemang, skulle behöva lite av det för att komma igång med träningen jag med! Att sluta cykla till skolan sätter sina spår.. :(

2010-05-08 @ 14:02:11

Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback