Väggdekoration?

Nu vill jag ha hjälp!!
Ovanför trappan hemma hos oss, där ser det så tomt och tråkigt ut.


Tycker du som jag att det saknas panel i taket ovanför trappan? Min man tyckte inte att det behövdes när vi byggde, men jag tycker det. Och har fått ett löfte på att det ska upp. Så att mitt symetriska behov stillas ;-)

Det är som ni ser ganska smalt så det känns som om jag inte vill ha något för stort stående där samtidigt som jag vill ha något lite maffigare som fyller upp och har lite höjd.
Sprang på dessa fina väggdekorationer, vad tycker ni?

Violin Time Fades
http://www.whatisblik.com/shop/explore/

Andra förslag?


Eller vad säger du?!
Postat av: Jannice

Jag tycker också det hade varit fint.. blir mer balans med det på andra sidan oxå.. shoooot!

kram kram snäckan!

J

Postat av: Anneli

Har ni funderat på att sätta upp ett räcke på hitsidan om trapphålet? Det kanske skulle göra att det inte såg så tomt ut.. bara en tanke! blir ju lite säkrare me :)

2010-05-05 @ 18:37:06
Postat av: Jenny A

De har en hel del kul på inreda.com också, väggbilder och dyl. Annars var de du hade som förslag snygga :o)

2010-05-05 @ 20:43:45
Postat av: madde

Jag tror med att det hade varit fint med ngn väggdekor



Kram


Säg din mening här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback